May 9, 2014

DON'T PANIC



So. My phone died. My brand new phone. I'm not even done paying it yet. It has just stopped working. With a lot of pictures and films in it (I'm shooting with film cameras too, I haven't lost the most important). And I'm gone since only a week... Don't be surprised if you don't see new pictures on Instagram ... Oh life, you're challenging me, but I'm not gonna panic. I'm in Denmark, straight from Amsterdam throught all Germany yesterday. Pretty awesome.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mon portable est mort. Mon nouveau portable que je n'ai pas encore fini de payer. Il a juste arreté de marcher d'un coup. J'ai perdu pas mal de photo et de videos (heureusement je shoot a l'argentique, le plus important n'est pas perdu). Et je suis partie depuis seulement une semaine... Ne soyez donc pas surpris si je ne poste pas sur Instagram quoi ... Je ne paniquerai pas. La vie me lance juste des petits défis. Je suis au Danemark, j'ai conduit d'une traite à travers toute l'Allemagne depuis Amsterdam. A part ça, c'est plutôt chouette quoi.

No comments:

Post a Comment